غیب - هُوَ اللَّهُ الَّذِی لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ عَالِمُ الْغَیْبِ وَالشَّهَادَةِ هُوَ الرَّحْمَنُ الرَّحِیمُ - ﴿الحشر ۲۲﴾

این وبلاگ در انجام فعالیتهای خود تنها تابع و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد

غیب - هُوَ اللَّهُ الَّذِی لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ عَالِمُ الْغَیْبِ وَالشَّهَادَةِ هُوَ الرَّحْمَنُ الرَّحِیمُ - ﴿الحشر ۲۲﴾

این وبلاگ در انجام فعالیتهای خود تنها تابع و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد

دعا و حرز دفع چشم زخم


دعای چشم زخم


همیشه این دعا همراه شما باشد. چنانچه از لحاظ زیبائی و مال و ثروت و شغل و کار بحول و قوه الهی در شرایط خوبی قرار دارید، از چشم زخم تنگ نظران به هیچ وجه نباید غافل بود.
در روایت آمده که چشم زخم ، جوان را در گور می کند و شتررا در دیگ

 قال رسول الله (ص): العین حق ( چشم حقیقت دارد )
و در مواجهه با دیگرانی که میدانید چشم آنها خوب نیست همیشه این ذکر مبارکه را در دل بگویید
(ماشا الله لا حول و لا قوة الا بالله )


دعا و حرز مجرب و موثر برای در امان ماندن از چشم زخم
اعوذ بعزة الله واعوذبقوة الله واعوذ بقدرة الله واعوذ بنور الله واعوذ بعظمة الله واعوذ ببهاء الله واعوذ بجمع الله و اعوذ بکل الله و اعوذ بعغو الله واعوذ بغفران الله واعوذ برسول الله واعوذ بالائمه علیها سلام علی ما نشاء من شر ما تجد اللهم رب المطیعین.


توجه شود:

1- برای محفوظ ماندن از طلسم و چشم زخم همواره شبها به وقت خواب معوذتین (همان سوره های فلق و ناس را بخوانید).

2- معوذتین را در کاغذ بدون خط بنویسید و همیشه همراه خود داشته باشید.

مجرب است انشاء الله تعالی.

التماس دعا

عزیمتها و دعوات مشهور علوم غریبه


با سلام و عرض ارادت


در مورد عزائم مشهور که فرد معزم در صورت صحت دعوت و عزیمت میتواند به نتیجه مورد نظرش نائل آید چند مورد مجرب را ذکر میکنم و البته نسخه للمولف بودن آنها بسیار مهم است.
یکی: عزیمت جلجلوتیه کبری است که بسیار عالی است و نتایج و قدرت فوق العاده میدهد.
دوم: عزیمت عهد قدیم معروف به عزیمت برهتیه است که بی نظیر است و در مورد آن توضیح میدهم.
سوم: عزیمت طهاطیل و عزیمت سیمیائی طهاطیل است.
چهارم: عزیمت معروف بشمخ ( تیجان و یا همان تیجانیه) که شرح تسخیر آن را قبلا بطور سربسته گفته ام.
پنجم: عزیمت تمخیثا.

ببینید نکته مهم این هست که موکلین این عزائم قدرت زیادی به معزم یا فرد تسخیر کننده میدهند. بگونه ای که میتوانم بگویم این قدرت بی نظیر است. خصوصا (و این خصوصا مهم است) عزیمت برهتیه یا عهد قدیم. باور بفرمائید که در صورت درست بودن تسخیر میتوان چند حکم از موکلین گرفت و موکلین آن قادر به انجام کارهائی مثل آوردن اشیاء و استخبار از غائب و خبر از آینده، و در مواردی آینه بینی و تلبیس آینه و ...... هستند. از عزیمتهای مشهور دیگر میتوان به اسد المغضوب، تمخلش، ام موسی(ع)، لاهوتیه، عنکموشیه، روبیاخین و طهیطهوبیه (دعوت رحمانی) اشاره داشت.
عزیمت مهم دیگر که میتوان آنرا بعد از برهتیه مهم دانست عزیمت هوتریه است. دعوتی است فوق العاده و موکلین آن کارهای عجیب را صورت میدهند. اینها همگی به شرط درست بودن دعوت با حضور استاد واقعی است که به تنهائی 90 درصد از کار است.
ببینید به جهت اطلاع شما عرض میکنم که با عامل شدن (یا حتی استاد شدن) فقط یکی از این دعوتهای مذکور هزاران کار میتوانید انجام دهید. از همه مهمترین این دعوات همانگونه که گفتم دعوت برهتیه است و سپس هوتریه. در تمام کارهای الهی و رحمانی  یا تسخیرات و حتی طی الارض میتوانید (در صورت عامل شدن) از این عزیمت ها استفاده کنید (به شرط انجام شدن آن با حضور استاد و رعایت شروطی که قبلا ذکر گردید) نتیجه این عزائم و دعوات در انجام کارها اسرع من برق الخاطف و باور نکردنی است.

به شرط دوام عمر ادامه دارد

التماس دعا

تسخیر و دعای مبارکه بشمخ


با سلام و عرض ادب

تعدادی از شاگردان قدیم مکررا درخواست داشتند که باز هم در مورد علوم غریبه مطلب بنویسم. این مطلب را هم به دعای بشمخ اختصاص دادم. جزئیات مربوط به این تسخیر را بطور کامل ننوشته ام که بدون استاد مبادرت به انجام آن نشود و برای اطلاع شما مفید باشد.

در خصوص ریاضت تسخیری برای دعای مبارکه بشمخ باید گفت که چهل روز ترک حیوانی دارد. جلالی یا جمالی بودن آن در حصول نتیجه فرقی ندارد. منظور اینکه برای تناول غذا باید نان جو یا گندم و سرکه و عدس و از این جور چیزها باشد. میتوان از شیرینی هم استفاده کرد مثل مویز یا شکر و یا شیره خرما بقدر معمول. خوب ببینید میرسیم به شرایط و بایدهای ذکر. هر روز باید دوازده هزار بار کلام مقدس و اسماء اعظم را بخواند. البته باید توجه داشته باشید که حتما در مندل بنشینید و خواندن اذکار برای این تسخیر در شب و در مکانی خلوت بهتر است.
باید در میان مندل بنشینید و روبروی خود در داخل مندل دو چراغ قرار دهید مجمر یا همان بخوردان را هم داخل مندل بگذارید کنار خودتان.
 توجه کنید که حتما راههای ورودی مندل را مسدود کنید. با ابریشم هفت رنگ یا پنج رنگ. میتوانید کارد را هم همانجا بکوبید. توجه شود که لبه تیز کاردی که در مندل جهت مسدود کردن درب ورودی آن میکوبید حتما رو به بیرون باشد. ضمنا به یاد داشته باشید که حربه هائی مثل کارد همیشه در داخل مندل با خودتان همراه داشته باشید. بر روی این کاردها که برای حفاظت از شما بکار میرود باید بسته به نوع دعوت و تسخیر طلسمات خاصی نوشته شده باشد. البته توسط استاد باید این عمل انجام شود. خوب. از بحث دور نیفتیم. پس باید  داخل مندل رو به شرق نشست و روبروی ما اول بخور دان است و با کمی فاصله در دو طرف بخوردان دو چراغ نصب می شود.

آنچه در این تسخیر مهم است اینکه مثل موارد سابق در تسخیرات اول باید اذن استاد باشد. دیگر اینکه فرد معزم با طهارت و لباس طاهر و پاک و حضور باطن و قصد و نیت پاک در مندل بنشیند.
این ریاضت و تسخیر در صورتی که بطور صحیح انجام شود فرد معزم را دارای قدرتی بی نظیر میکند. قدرتی باور نکردنی میدهد. موکلین این تسخیر قدرتی که به شما میدهند چند گانه است. از عقود مختلف مثل عقد اللسان، عقد النوم، عقد البود، عقد الرجال و.............. تا تحبیب قلوب و آوردن اشیاء هر چه بتوانید فکرش را بکنید. البته خوب این تسخیر پر از مخاطره است و دارای مراحل دشوار البته هول انگیز است. باور کنید میشناختم افرادی را که در هند بخاطر این تسخیر و انجام یک اشتباه در آن جان عزیزشان را از دست دادند. اینها (موکلین) در این تسخیر تمام استخوانهای یکی از اساتید بنده را خورد کرده بودند و بنده خودم آثار ضربات مهلک آنها را بر روی تن آنها را دیدم. این مطلب را که نوشتم فقط بخاطر اصرار برخی دوستان بوده و هیچ گونه جنبه آموزشی ندارد.
این تسخیر در صورت موفق بودن در طی دوره ریاضات خودش با علامات خاصی همراه است. علامت روز نهم در تسخیر این است که آتشی سوزنده دور تا دور مندل را فرا میگیرد. البته این آتش واقعی است. فرد معزم با راهنمائی استادش باید بداند که هر چند این آتش واقعی است ولی مطلقا (و این مطلقا خیلی مهم است) نباید از جای خود تکان بخورد و حرکتی نباید بکند.
به هیچ وجه نباید ترسید و خوف نباید داشت. در عوض باید با صدای بلند و سریع عزیمت و ذکر خواند و به اطراف توجهی نکند تا آتش خاموش و برطرف شود. روز دوازدهم زمین زیر پای ما به تکانهای شدید دچار میشود. کلا در روز دوازدهم در نظر داشته باشید که زلزله شدیدی در کل مکانی که ما مشغول تسخیر هستیم احساس میکنیم به نحوی که زمین و زمان برای ما به هوار کشیدن و فریاد کشیدن در می آید. مراقب باید بود که به هیچ وجه از مندل خارج نشویم. در این روز دوازدهم احساس میکنیم که زمین زیر پایمان ماند یک کشتی در بین دریا بر روی موجها سوار است. مراقب باشید که به هیچ وجه نترسید و به راهنمائی استادتان توجه کنید و با قوت قلب به خواندن با صدای بلند جهت غلبه بر خوف و ترس خود ادامه دهید. در حین انجام عمل باید حتما بطور منظم بخور بسوزانید تا زمین لرزه و غرش برطرف شود.

به شرط بقای عمر ادامه دارد.

التماس دعا

بهترین و راحت ترین حرزها و دعاها برای باطل کردن طلسم و جادو


حرز و تعویذ از بین بردن سحر

یا محمد براستی که جادو از قدیم بوده و چنان نیست که به چیزی ضرر زند جز به اجازه من پس هر کس دوست دارد از اهل عافیت از جادو باشد و به او ضرر نزند باید بخواند :
 
اللهم رب موسی و خاصه بکلامه و هازم من کاده  بسحره بعصاه و معیدها بهذالعود ثعبانا و ملقفها افک اهل الافکو مفسد عمل الساحرین و مبطل کید اهل الفساد من کادنی بسحرا و بضر عامدا " او غیر عامد اعامه او
لا اعلمه و اخافه او لا اخافه او لا فاقطع من اسباب السموات عمله حتی ترجعه عنی غیر نافذو یا ضارلی و لا شامت بی انی ادرء بعظمتک فی نحور الاعداء فکن لی منهم مدافعا احسن مدافعه و اتمها یا کریم.

پس هر زمانی که او اینها را بگوید او را نه سحر جادوگر جنی و نه انسی هر گز زیان نزند.

 
حرز برای از بین بردن طلسم وسحر بزرگ
 
 
حضرت علی (ع) فرمود: هرکس بر پوست آهو بنویسد و نزد خود نگهدارد سحر از او باطل می شود.
 
بسم الله و بالله ماشاءالله بسم الله و لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم قال موسی ما جئتم به السحر ان الله سیبطله ان الله لا یصلح عمل المفسدین و یحق الله بکلماته و لوکره المجرمون فوقع الحق و بطل ما کانو یعملون فغلبو هنالک وانقلبو صاغرین بسم الله و قدمنا الی ما عملو من عمل فجعلناه هباء" منصورا" وجعلنا من بین ایدیهم سدا" و من خلفهم سدا" فاغشیناه فهم لا یبصرون و القی السحره ساجدین قالو امنا برب العالمین رب موسی و هارون قال امنتم به قبل ان اذن لکم انه لکبیر کم الذی علمکم السحر قالو ان هذان لساحران یریدان ان یخرجاکم من ارضکم بسحرها بحق کهعیص و بحق حمعسق و بحق صم بکم عمی فهم لا یسمعون و لا یتکلمون .

یکی از بهترین و راحت ترین روشها جهت ابطال و دفع دعایی که کسی برای شما نوشته و خودتون هم از آن دعا خبر ندارید این است که طی سه هفته در روزهای چهارشنبه قبل از غروب آفتاب استحمام کنید و پس از دوش گرفتن یک لیوان سرکه رو داخل آب وان یا تشت بریزید و سپس با آن غسل کنید. به نیت باطل کردن طلسم  از اون آب و سرکه رو خودتون بریزید.

 البته دستورالعمل باطل کردن و دفع سحر و طلسم برای خانمها یه مقدار فرق میکنه و در این زمینه تفاوتهائی وجود دارد.
 

کشیدن مندل و اقسام آن در علوم غریبه


با سلام و عرض ارادت


با توجه به درخواستهای مکرر دوستان گرامی، ادامه بحث مندل را پی میگیریم.

از شرایط اولیه ء مندل انصراف عمّار مکانه. که باید استاد عامل این کار را انجام بدهد یا اجازه دهد.موضوع بعد مکان مندله . این مکان باید حتما برروی خاک باشه نه روی فرش و موکت و … (چون در تسخیرات (اگر دعوت صحیح باشد) ارواح متمرد وقتی حضور پیدا میکنند گوشهء فرش را حر کت میدهند و شما را از آن  به  بیرون  پرتاب میکنند.(باز هم بقول استاد ملکیان عرض میکنم که دعوت بدون خطر اصلا دعوت نیست و نتیجهء مادی ندارد)پس حتما باید بر روی زمین  این عمل انجام شود.

موضوع دیگر این است که مکان شما بهتر است سقف نداشته باشد که بعدا دلیل آنرا عرض میکنم. در  ساختمانها و مکانهایی که پایین آن طبقه ای دیگر یا فضای مجوفی وجود دارد نمیشود دعوت را انجام داد حتما باید پایین پای شما زمین باشد نه انباری و پارکینگ و … .(چون در بسیاری از دستورات آنها از زیر زمین بسمت بالا صعود میکنند و برای عامل  و همسایه ها مخاطه دارد) بنده چون این صدمات را کشیدم دیده ها و تجربیات خود را عرض میکنم.مکان مندل مکان عبور و مرور انسانها نباید باشد و همسایه هم نباید داشته باشد و صدای آدم  هم به آن فضا نباید برسد.مثلا در باغی میتوانید دعوات را انجام دهید. میرسیم بر سر قوانین مشهور مندل.بعضی ها معتقدند که با یک قل هو الله یا ۴ قل که به خود میدمند از صدمات و … محفوظند.بعضیها سورهء جن .بعضی آیت الکرسی را تا هو العلی العظیم و بعضی ها تا هم فیها خالدون  میخوانند و با انگشت بدور خود خط میکشند.بعضی ها هم با کارد با همین سوره ها بدور خود خط میکشند به این شکل که در مرکز مندل می ایستند و با کار د حول خود دایره ای رسم میکنند و موقع رسم با یک نفس آیت الکرسی را میخوانند و بدور خود خط میکشند که تمام اینهاباطله و اثر ندارد.

بعضی ها پس از کشیدن خط کارد را همانجا فرو میبرند یعنی در انتهای دایرهء مندل  که آن هم غلطه.بعضی ها دایره ای میکشند و دور خود سورهء جن یا سوره های حفاظتی  دیگر را روی زمین حک میکنند  یا بر روی کاغذ یا پارچه ای مینویسند و با سوزنهای فولادی این مندل را برزمین محکم میکنند و خودشان هم آیات حفظ حمل میکنند که تمام اینها دروغه و بی اثر.بعضی ها منادل حلزونی میکشند یعنی هفت دایرهء تو در تو میکشند   که یک باب ورودی دارد. بنظر من این  مندل بد نیست اما خیلی خیلی خیلی ضعیفه.این مندل معمولا برای دعوات کواکب بکار میرود آنهم برای عمل به طلسمات آنها نه تسخیر موکلین آنها به شرطی که  مندلهای ۷ گانه بطور حلقوی از خارج به داخل کشیده شود بین هر خط حدود یک ارش یعنی حدود ۵۰ سانت با خط بعدی فاصله داشته باشد  و شما در مرکز دایره فضایی به اندازهء ۲٫۵ در ۲٫۵ متر داشته باشید که در صورت طولانی شدن زمان عزایم بتوانید همانجا استراحت کنید و بخور دان خود را نیز در همانجا مورد استفاده قرار دهید.

منتها چون مندل حلقوی است باب ورود و خروج را موقع دعوت باید مسدود کنید و به هیچ وجه نباید مستقیم از مندل خارج شوید بلکه باید از همان راهی که بین خطوط است خارج شوید.بستن راه ورودی مندل توسط کارد فولاد یا حربهء نقره صورت میگیرد که با خواندن عزایم و حک کردن اسامیی که مجاز به افشا نیستم بر سر راه ورودی صورت میپذیرد و کاردیا حربهای به اندازهء یک ارش (یعنی فاصلهء انگشت تا آرنج) که روی آن طلسمات دفع نوشته شده باید همانجا کوبیده شود. بهتره که دور خطوط حلقوی عزایم  احراقیه و عزایم ممانعت کننده از ورود نوشته شود  و خود فرد هم باید حربه ای اینچنینی داشته باشد (در زمانی که در چنین مندلی است).تمام خطوط باید با حوصله با یک حرکت روی زمین نقش ببندد و نباید فاصله ای بین خطوط باشد.چون از همان راه وارد میشوند و … .زره هایی از پیراهنهای مطلسم و دارای اسماء و آیات مخصوص هم باید پوشیده شود متناسب با رنگ کوکب مذکور و یا عمل مذکور نکتهء بسیار مهم که در هیچ کتابی نیست این است که مو قع کوبیدن حربه به زمین باید لبهء تیز آن رو به خارج باشد .


این دستورات.دستورات ........ نیست از منبع موثقی است که بنده آن را تایید میکنم. روش کشیدن چنین مندلی مثل این است که شما بر روی کاغذ قلم را قرار دهید و بدون برداشتن آن هفت دایرهء تو در تو  بکشید بطوری که همدیگر را قطع نکنند .درست مثل یک حلزون میشود.

نکتهء فوق العاده این است که بعد از اتمام دعوت حتما باید با عزایمی عمّار مکان را به مکان خود بر گردانید  و هر روز باید این دستور را ادامه دهید تا پایان دعوت.برای مطالعه بیشتر به مطالب و نوشته های استاد اوسعی مراجعه شود. ویرایش


دعای مهر و محبت در علوم غریبه


(این مطلب جنبه آموزشی ندارد)

با سلام و عرض ارادت


همانطور که میدانیم، یکی از مشهور ترین بخشهای علوم غریبه بخش احضارات طالب و مطلوبه. برای این موضوع در درجه اول و طبق معمول استاد عامل (استادی که خودش توانایی این عمل را دارد و بتواند اجازه نامه رابه شما هم منتقل کند یعنی شاگرد را هم به در جهء خود برساند) لازم است. البته اگر چنین کسی پیدا شود، ممکن است بقیهء لوازم  این دستورات را هم برای شما مهیا کند .

دوم:  روش یا نسخه ای است که میخواهید از او عمل کنید که باید اصل باشد و صرف یک احضار تصادفی او را صحیح بحساب نیاورید.

۳:مسایل استرو لوژی را محاسبه کنید.

۴:بخورات مورد نیاز عمل.

و بقیه ی ۱۲۹شرط باید رعایت شود. و این  بسته به نوع عملی که انجام میدهید. اگر خدای ناکرده احضار برای غیر محرمه اصلا ازاسماء الهی نباید استفاده کنید چون دچار رجعت عمل میشید (به این معنی که هر انرژیی برای فرد مقابل توسط ارواح ارسال میشود  با دهها برابر قدرت جهت نابودی زندگی و رزق و خانوادهء شما برمیگردد) البته برای مسایل  شرعی هم ممکنه رجعت عمل باشه به همین خاطره که در ۱۲۹ شرط ذکر گفتم حتما باید مندل بکشید که بعدا توضیح میدم.
معمولا برای احضارات افراد از نعل اسب استفاده میشود. بعضی میگویند باید بدون سوراخ باشد اما (و این اما اهمیت دارد)  این نادرسته چون در علوم غریبه شبیه سازی خیلی مهمه.  نعل باید متعلق به دست راست اسب و حتما کار کرده باشه که حالت حرکت در ذاتش نقش بسته باشه و چون آهنیه معمولا برای اقایون بکار میره چون اهن فلز مریخه.  اما برای زهره یا خانومها این فلز باید مسی باشه.  هر چند من آهنی را برای  هر دو مورد آزمایش کردم و جواب عالی داده. البته این عمل مربوط به 15 سال پیش است. بعد از حک کردن دستور مورد نظر باید عزایم خوانده شود (حک کردن بعداز بقیهء ۱۲۹ شرطه).

تذکر:
 غالب این احضارات توسط شیاطین صورت میگیرد به همین خاطر هست که  میگویم استاد باید باشه چون زمانی احضار شیاطین توسط قدرت ملا یکه یا اسماء الهی است که البته ایراد زیادی نداره (منظور این است که  با استفاده از اسماء ملائکه برای تسلط بر ملوک الارض و شیاطین عمل انجام میشود)  اما زمانی ممکنه که دچار رجعت عمل بشید. بعد باید طلسم مورد نظر در دمای ثابتی قرار بگیره. ببینید: علت اینکه از نعل استفاده میشود این است که، نعل نماد قلب طرف مقابله. .اگر آتشی که نعل در آن قرار میگیره سوزنده باشه ، فرد مورد نظر بسر عت و هیجان بسمت شما میاد. اگر گرم باشه، فرد مورد نظر به محبت شما دلگرم و متمایل میشه. اگر طلسم درست باشه به مدتی که نعل در اتش است به اندازهء فاصلهء زمانی مکان طرف تا مکان شما طول میکشه.البته باید بدونه که شما کجایید. والا ممکنه دیوانه بشه. یعنی در همان لحظه که عمل میکنید شوری دردل طرف میافته که بسمت شما میاد.غالبا این دستورات توسط جنهای وسوسه کننده ایجاد میشه.
تذکر: اسم موکلین را اصلا به شوخی یا جدی نبرید مگر این که کار داشته باشید مثل من که اسم اونا رو نبردم.

در ضمن علت دیگر انتخاب نعل اینه که شبیه قلب انسان مدور و میان تهی است.البته بعضی ها با استخوان کتف گوسفند و دل ان هم عمل میکنندو که شرایط و فاسد شدنش زود تره اما نتیجش خیلی خوبه منتها دستوراتش غلطه.

بعد از این عمل فرد مورد نظر ناگهان دلشوره پیدا میکنه و  حاضره به هر قیمت که شده خودش رو به شما برسونه اما باید نعل زیر آتش بماند تا او برسد اگر سرد شود طرف دلسرد میشود اصل رمز این کار اجازهء استاد نسخهء صحیح  بخورات ساعت نجومی(که فقط برای قمر ۵۴ شراط داره).عزیمت صحیح.انصراف عمار مکان.استنزال ملو ک الارض است وبهتره برای بار اول خود استاد کنار شما باشه.مندل  هم برای حفاظت جان شماست.

برای مطالعه بیشتر به مطالب و نوشته های استاد اوسعی مراجعه شود. ویرایش دکتر احمدرضا بابائی

 

دعای موثر و مجرب برای باطل کردن طلسم و سحر و جادو


دعای موثر و مجرب برای باطل کردن طلسم و سحر و جادو

اگر فردی دعای قرآنی ذیل را بنویسد و با خود نگاه  دارد از کلیه طلسمات و جادو و سحر در امان خواهد بود و اگر کسی را مورد سحر و طلسم و جادو قرار داده باشند، باید که این دعا را با زعفران و گلاب نوشته و سپس در آب حل کرده و بیاشامد و همچنین بر سر بریزد وسپس یکی دیگر را نوشته و در نزد خود نگاه دارد. با عنایت باریتعالی سحر و جادو برطرف خواهد گردید. توجه شود که این دعا همچنین برای گشایش بخت و کارگشائی نیز مفید فایده است.


بسم الله الرحمن الرحیم خَتَمَ الله عَلی قُلوُبِهِم وَ عَلی سَمعِهِم وَ عَلی اَبصارِهِم غِشاوَةٌ وَ لَهُم عَذابٌ عَظیم وَ مِن النّاس مَن یَقول امَنّا بِالله وَ بِالاخِرَةِ وَ ما هُم بِموُمِنین یُخادَعون الله وَالّذینَ امَنو وَ ما یَخدَعون اِلاّ اَنفُسَهُم وَ ما یَشعَروُن فی قُلوبِهِم مَرَضٌ فَزادَهُمُ الله مَرَضاً وَ نُنَزِّلُ مِنَ القُران ما هُوَ شَفاءٌ وَ رَحمَةٌ لِلموُمِنین یا ارحَمَ الرّاحِمین قالَ موسی ما جِئتُم بِه السِّحر اِنَّ اللهَ لا یُصلِح عَمَلَ المُفسِدین فَسَیَکفیکََهُمُ الله وَ هُوَ السَّمیعُ العَلیم لا حَولَ وَ لا قُوَّةَ اِلاّ باللهِ العَلیِّ العَظیم اِنّا لُلّه وَ اِنّا اِلَیهِ راجِعوُن وَ اُفَوِّضُ اَمری اِلی الله اِنَّ اللهَ بَصیرٌ باِلعِباد یا اَرحَم الرّاحِمین.


توجه شود:

*قواعد عمومی نگاشتن دعا مثل طهارت و با وضو بودن و شرایط مکانی و زمانی را رعایت فرمائید.

*در زمان نگاشتن دعای قرآنی فوق حتما رو به قبله باشید.

* سوره های فلق و ناس را هر روز تلاوت نمایید. صبح و شب.

* به وقت خواب معوذتین (همان سوره های فلق و ناس را بخوانید).

* معوذتین را در کاغذ بدون خط بنویسید و همیشه همراه خود داشته باشید.

* پایان هر نماز آیه الکرسی را حداقل یکبار تلاوت نمایید. آیه اول آنرا بخوانید تا و هو العلی العظیم.

* در هنگام اذان یا اندکی قبل یا پس از آن که درهای استجابت دعا  گشوده است جهت برآورده شدن حاجت خود از جانب خداوند متعال دعا و طلب حاجت کنید. شک نکنید.

بسیار مجرب است. مستجاب است انشاء الله تعالی .

التماس دعا

حصار و مندل در علوم غریبه


(این مطلب به هیچ عنوان جنبه آموزش ندارد)

با سلام  و عرض ادب

طبق خواسته دوستان عزیز بحث در مورد منادل را پی میگیریم. ببینید، هر مندلی بسته به نوع تسخیری که انجام میشود میتواند متفاوت باشد. پس اوراد خروج از مندل نیز مطابق با تسخیری که انجام میدهیم متفاوت خواهد بود. ممکن است سه بخشی  یا چهار بخشی و ..... باشد.
در هنگام خروج از مندل باید اسامی یا اورادی  را که مربوط به نوع تسخیر است بطور صحیح بدانیم (با تلفظ صحیح) و بخوانیم و در آخر بر خود بدمیم که از آسیب و هر گونه مضرت در امان باشیم. در اینجا باز دو مبحث پیش می آید که بارها خدمت گرامیان عرض نموده ام. یکی حضور استاد عامل جهت محافظت از شماست و دوم بحث تعجین بخورات تسخیر است. تعجین بخورات خود علمی جدا گانه است. اینکه مثلا بخورات باید با طبع سرد باشد یا گرم باشد و.... از مواردی است که استادتان حتما یادآوری خواهد کرد. ضمن اینکه در زمان تعجین حتما باید اوزان رعایت شود. فرض کنید در یک تسخیر میخواهیم میعه یابسه، کافور، لادن ، پنج سوسن و مشک را با هم عجین کنیم.
خوب اینکه چند بار باید مثلا در روز از این بخورات استفاده کرد و وزن هر کدام باید در تعجین کردن چقدر باشد و کل بخور مورد نیاز در هر بار مثلا هشت مثقال باید باشد یا سه مثقال باشد و اینکه در روز مثلا دو بار استفاده باشد یا در شب یکبار باشد و یا اینکه کل شب تا طلوع صبح باید در حال سوزاندن بخور بود. اینها هم از وظایف استاد است.
از بحث دور نشویم. نکته خیلی مهم و کلیدی در اینجا این است که فردی که مندل را میکشد حتما باید استادیت مندل را داشته باشد بدین معنا که قبلا همان تسخیر را انجام داده و ضمن موفق شدن در تسخیر، استادیت مندل را هم عامل شده باشد. در این صورت است که میتواند مندل را بعنوان یک سپر حفاظتی برای شما قرار دهد و موکلان او هستند که پیوسته در طول دوره تسخیر مراقب شما هستند تا خدای ناکرده در مهلکه نیفتید. در اینجا یک بحث دیگر هم پیش می آید که آن بحث عزائم است.
 همانطور که قبلا عرض کردم در دعوات تسخیری، دو وجه داریم. یا این تسخیرات استمالتی هستند و یا قهری و جبری. این دعوات قاهرانه و جبری هستند که منتج به تسخیر و گرفتن مهر طاعت میگردند. این که خاتم طاعت چیست خود بحثی جدا گانه دارد که انشاء الله به آن خواهم پرداخت.
پس همانطور که میدانیم عزیمت هم در مندل از بایدها بشمار میرود و بدون آن اصلا تسخیرو اقدام به دعوت تسخیری بی معناست. عزیمت به تنهائی نیمی از تسخیر است. در عزیمت معمولا از الفاظی مثل عزمت علیکم و یا الزمت علیکم و یا اقسمت علیکم و از این قبیل استفاده میشود. مثلا در یک عزیمت تسخیری داریم:
عزمت علیکم ایها السید الطاهر .... بحق عرطیموش و جلعیطوش رهقوعیوش یا طلعمیش جلهموش بحق ................ بحرمت ربک العظیم برحمتک یا ارحم الراحمین.
این عزیمت قهری است. یعنی ما آنها را ( موکلین) را وادار میکنیم که از ما اطاعت کنند و جسما برای ما (و این جسما خیلی مهم است) حضور یابند و همین نوع دعوت است که نتیجه بخش است و البته ما هم در زمان حضور یافتن موکلین بسته به نوع دعوت یا تسخیر با راهنمائیهای استاد خود و حربه ها و اقدامات پیشگیرانه ای که انجام داده ایم در داخل مندل انشاء الله از خود به نحو مطلوب حفاظت میکنیم.
بشرط بقای عمر این مبحث انشاء الله ادامه دارد. و الله العالم

 

 

انواع منادل در علوم غریبه

با سلام و عرض ادب

 
برخی از دوستان در مورد  شیوه های کشیدن مندل سوال نموده بودند. تا آنجا که برای حقیر مقدور باشد مطالبی را ذکر خواهم نمود ولی این مطالب به هیچ عنوان جنبه آموزشی نداشته و صرفا جهت آگاهی دوستان و عزیزان است. به مصداق آیه شریفه (( و انه کان رجال من الانس یعوذون برجال من الجن فزادوهم رهقا)).

منادل انواع و اقسامی دارند که بسته به نوع دعوت و تسخیر متفاوت خواهد بود. آنچه در منادل مهم است اینکه در موقع ورود به محیط مندل دروازه های ورودی بطور کامل و به دقت بسته شود و در موقع خروج از مندل باید طبق قواعد خاصی از دروازه ها خارج گردید. این مساله از قواعد اصلی مندل است. بهتر است که دروازه اول رو به قبله باشد. معمولا برای بستن دروازه ها اگر از مقطعات قرآنی استفاده شود بسیار مطلوب است (آیات کریمه ای مثل حمعسق و یا آیه کهیعص).

هر جا که به دروازه میرسید میتوانید یک کارد  خود را در همانجا آنجا قرار دهید. همیشه باید فردی که تسخیر میکند البته به وسایل دفاعی هم مجهز باشد و لباسهای مطلسم بپوشد و اینکه حربه های مثل کارد هم به همراه داشته باشد. بهتر است که مندل را بگونه ای رسم کنیم که فضای مطلوب را در داخل آن داشته باشیم که اگر در داخل آن نیاز به استراحت داشتیم بدن ما از آن خارج نگردد. برخی معتقدند که با خواندن آیه الکرسی و البته با یک نفس میتوان خطوط مندل را کشید. این البته صحیح است ولی به هیچ وجه مندلی قوی نیست. ببینید دوستان، در زمان تسخیرات (به شرط صحیح بودن) شما اصلا نمیدانید که اینها از کدام طرف ممکن است ظاهر شوند. اینکه از مقابل ما و یا از چپ و راست یا از سمت بالا در صورت حضور در مکانی مسقف می آیند بحثی دیگر است. همیشه البته دعواتی موثر هستند که قهری باشند و نه دعوات استمالتی.

به عبارت دیگر منظورم این است که دعوتی منجر به گرفتن خاتم یا مهر طاعت از آنها (موجودات غیر ارگانیک) میشود که بصورت قهری باشد. پس شما که قهرا آنها را احضار کرده اید میباید قبلا به حربه های دفاعی هم تجهیز شده باشید. همیشه به یاد داشته باشید که زمانی تسخیر موفقیت آمیز خواهد بود که شرایط کلی آنرا زیر نظر استاد عامل انجام داده باشید. به یاد داشته باشید که استاد عامل و انجام تسخیر تحت نظر او به تنهائی بیش از نود درصد (90 درصد) کار است. به واقع استاد عامل است که به تنهائی همه کارها را انجام میدهد و شما که درون مندل نشسته اید به تسخیری که او عامل آن است عمل میکنید که شما هم بواسطه او بتوانید عامل تسخیر شوید.

در این که فرق استاد علوم غریبه با استاد عامل علوم غریبه چیست قبلا به شاگردان قدیمی چیزهایئ گفته ام. بطور خلاصه تفاوت آنها این است که استاد عامل میتواند استادیت خود را به فرد دیگری منتقل کند که او هم دارای همان تسخیر گردد. در حالی که کسی که فقط استاد است نمیتواند این استادیت را منتقل کند و فقط میتواند از توانائیهای خود که در اثر تسخیر منجر به گرفتن مهر طاعت شده است بهره ببرد.
صحبت از منادل بود که به اینجا رسیدیم. ببینید بهترین کار برای حفاظت این است که استاد حتما حضور داشته باشد و صرفا در این صورت است که میتوان مهر طاعت گرفت. اصلا این استاد است که باید به شما بفهماند که این مهری  که در داخل مندل افتاده آیا همان مهر طاعت است یا خیر؟ این استاد است که کار حفاظت از شما را به عهده میگیرد. نصب علمها و قربانی و نوشتن طلسمات و البته کشیدن مندل را هم اوست که انجام میدهد. البته عجین نمودن (ممزوج نمودن)  بخورات که خود علمی است جداگانه نیز یکی دیگر از وطایف استاد است.

یک نمونه مندل مثلا این است که شش خط کشیده شود که پنج خط از آن مربع و یک خط آن مدور باشد و البته البته البته عزیمت تسخیر را باید داخل مندل خواند و به عبارت دیگر در میان مندل نشسته باشیم و عزیمت تسخیر را بخوانیم و زمانی هم که عزیمت را تمام کردیم باید اسماء خاصی را بخوانیم و بر خود بدمیم و مثلا برای طهارت از مندل خارج شویم تا آسیبی به ما نرسد. مثلا در تسخیر مشتری که برخی اساتید مستحضر هستند و مدت آن یکصدو شصت و شش روز بطول می انجامد و از سخت ترین تسخیرات است (که باید کل دوره تسخیر را روزه دار بود) برای خروج از مندل باید این چهاراسم را بخوانیم: ( یا شمعلوجرش، یا حیلوعطش، یا جلصموش، یا طرخیموجش ) و سپس از مندل خارج میشویم.

پس بهتر است که مندل را به نحوی بکشیم که بتوانیم در داخل آن استراحت هم بکنیم و بگونه ای باید وسعت داشته باشد که در مواقع استراحت بدن ما بطور نا خود آگاه از مندل بیرون نیاید. ضمنا همیشه باید در طول عزیمت بخور مناسب را با دستور استاد سوزاند و بخوردان ما باید پیوسته در داخل مندل در کنار ما باشد.

راستی همانطور که قبلا گفته ام و باز هم خدمت دوستان عزیز تکرار میکنم باید توجه کنیم که مندل را فقط (و این فقط مهم است) باید بر روی زمین و به عبارتی بر روی خاک کشید،  نه بر روی فرش یا قالی یا حصیر و از این قبیل. مندل کشیدن بر روی قالی یا حصیر و یا هرچیزی غیر از زمین یعنی در معرض مخاطره  قرار گرفتن زندگی عزیز شما. به شرط بقای عمر ادامه بحث منادل را خواهم نوشت انشاء الله تعالی. و الله اعلم بالصواب.